vrijdag 27 juli 2007

Eindelijk is hij er dan!

Toch maar besteld, zo een mooie wagen moet je gewoon hebben. De Slot-It Lancia LC-2 Martini. Er zijn ook wat losse onderdelen voor onder anderen de Mosler meebesteld. Ook een sidewinder motorbracket die eigenlijk voor de Porsche 956 Jägermeister bedoelt was, vanwege de grote achterwielen past een off-set versie niet dus heb ik hem maar in de Lancia gebruikt wat stukken beter rijdt.

Of hij een geduchte concurrent van de 956 is moet nog maar blijken, maar mooi zijn ze wel.
In het wagenpark staan wat meer gedetailleerde foto's van de Lancia.

3 opmerkingen:

sebas zei

Dan lijm je een paar ringetjes op je schroefgaatje op het chassis (moet je effe kijken hoe hoog ie moet voor de grote wielen) en voilá ze passen.

Slowride zei

Bedoel je op het chassis bij de achterste bodyscrew? Zou een oplossing zijn maar dan kun het ook zo zijn dat het chassis onder de body uitsteekt wat ik niet zo fraai vindt. Trouwens de Lancia rijd nu wel erg lekker met die off-set motor pod dus denk niet dat ik het nog ga veranderen. Maar bedankt voor de tip.

Danny zei

Die martini-opdruk is heel mooi en een van mijn favoriete opdrukken, kijk maar eens naar het logo van mijn startlichtenbrug, niet zomaar gekozen. En een slot.it dat moet goed rijden.Plezier ermee!