dinsdag 29 januari 2008

Sauber Mercedes C9, Slot-It

Ook bij ons is de Sauber al een paar dagen in huis, ik kan niet anders zeggen dat het een prachtige wagen is met een bijzonder kleurtje. Het is niet zwart maar heel donker blauw, valt niet mee om dit op de gevoelige plaat vast te leggen.


Ook hier zat een tweede losse chassis bijgeleverd, wat ik ook heb gebruikt. Het sleper schoentje draaide in het gemonteerde chassis niet echt heel zwaar maar op de baan merkte je toch dat er weerstand was. Ik heb de Sauber direct van een ander motormound voorzien in de hoop dat ik grote achtervelgen kon gebruiken. Al snel bleek dat dit niet ging met een offset sidewinder. Heb daarom de originele banden en velgen weer gemonteerd wat ook goed rijdt.


Op het chassis zitten nog een aantal onderdeeltjes gelijmd zoals sleepoog en spoilertje wat ik nog niet heb overgezet, krijg niet alles er netjes af tot nu toe. Maar het is absoluut een schitterende aanwinst en een mooie aanvulling bij de andere groep C wagens die we al hebben.



3 opmerkingen:

Danny zei

Knappe auto, iedereen heeft het over de diep-blauwe kleur maar ik zal moeten wachten tot volgende maand om hem met mijn eigen ogen te zien. Inderdaad op alle foto's op het internet ziet hij er zwart uit.

Slowride zei

Als het licht er onder een bepaalde hoek opvalt zie je dat hij toch echt blauw is. Maar dat zul je zelf ook wel snel ontdekken ;)

sebas zei

Haha deze zie ik ook overal verschijnen, zelf heb ik hem ook gekocht laatst. Ik ga hem gebruiken voor de Group-c klasse bij slipstream.