Opnieuw een Ninco op Westschleife losgelaten, deFerrari 360 GTC. Vind het een prachtig model en de prestaties zijn ook goed. Heb hem op dit moment nog uitgevoerd met Prorace onderdelen maar het is de bedoeling dat er voornamelijk MB-slot onderdelen in komen. De herrie die de Prorace tandwielen maken vind ik nogal hinderlijk, vandaar. En een nieuw merk uitproberen is ook een uitdaging.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
5 opmerkingen:
Heey mooie wagen idd. Wij hebben hem hier ook met prorace rijden en de zelfde problemen. Daar komt nog bij dat volgens mij de bodemplaat bij die van ons krom is en daarom de wegligging waardeloos.
Idd, mooie wagen.
Ik heb die ook, en ook uitgerust met Prorace.
Alleen, met een NC-6 eronder begeeft de lagerzitting achteraan het steeds (nu al 2 chassis den boom in, mijn Ninco clubcar Ascari hetzelfde)
Het geluid met Prorace is te reduceren als je de pinion gelijk met de as van de motor zet.
Dus niet een stukje erover, zoals bij alle andere motor/pinion combinaties.
Greetz Gordini
Mooie bak!
@FIREFIGHTER: ik heb er inderdaad op gelet dat mijn chassis recht was. Dit was bij mij wel het geval. Wat hebben jullie aan de kap gedaan om heb wat gemakkelijker er op en af te halen?
@GORDINI: Ik heb heel wat tandwiel afstellingen geprobeerd maar zonder resultaat. Bij een Supra van ons loopt het trouwens wel erg goed.
@SEBAS: Thanks.
Die van mij maakt ook een pokkegeluid met prorace. Had er eerder NSR op zitten, maar darvoor vond ik de auto ook te matig. Mijn chassis is wel krom. Met prorace is het wel een vlotte wagen, maar zal ook eens naar mb-slot gaan kijken!
Een reactie posten