vrijdag 28 december 2007

Slotrace koffer

Pas weer is opstap geweest met een aantal auto's, toen kwam ik erachter dat er in een ninco koffertje toch te weinig auto's gaan. Want met de originele doosjes gaan slepen is nou ook niet alles.
Maar we hadden nog een mooi koffertje ergens.
Na een beetje knippen en plakken paste er 4 auto's netjes naast elkaar in.
Of toch niet? Een dubelebodem er in is wel makelijk!!
Dus gaan er 8 in, in een koffer die maar iets groter is dan een Pro Race koffer van Ninco.
Plus een beetje bandjes en gereedschap.
Kunnen we weer is op stap met een paar mooie auto's.

5 opmerkingen:

arnaud zei

"het zwarte koffertje" met de begroting voor ----? ;)

FRANK103 zei

Ik loop nog steeds met een AH tas. Zo'n koffertje vind ik nog steeds zonde van het geld. Maar wie weet wat 2008 ons brengt?

Danny zei

Het koffertje mag je voldoende frankeren en opsturen (met de complete inhoud), richting Kortemark, Belgie!

Alvast bedankt, groetjes Danny

Anoniem zei

hoe kom je aan het foam???

Greetz herrieveld

TheFlyingEagle zei

Hoe kom ik aan dat foam tsja das een goeie, we hadden het liggen maar volgens mij is het gewoon verpakings materiaal.
je zou ook bij een stoffeerder langs kunnen gaan die hebben wel is rest stukken mag je vaak zo meenemen