vrijdag 4 april 2008

Ferrari Enzo

Pas kwam ik op het idee mijn Enzo weer aan te pakken, boxer 24 er uit en een NSR shark 25 er in. Dit omdat ik met de boxer niet echt lekker over de clubbaan in Rotterdam kon. Maar goed ik was toch bezig en we hadden nog ledjes van de kerstverlichting. Kerstverlichting gedemonteerd (lees gesloopt) en netjes gaatjes in de koplampen van mijn Enzo. Weerstand er tussen en ingebouwd, later ook nog een condensator om de verlichting nog een poos te laten branden.




Het ziet er niet verkeerd uit, niet helemaal de kleur koplampen als origineel maar goed het lijkt weer heel wat. Nu nog achter, word iets lastiger...

2 opmerkingen:

BK-Racing zei

Goed bedacht, van die kerstverlichting !
Lekker goedkoop ook, als je ziet wat het wel niet kost als je van slot-it of zo koopt. Welke weerstand en condensator gebruik je ?

TheFlyingEagle zei

Weerstand heb ik ooit is netjes uitgerekend en toen een hoop van besteld 390 Ohm als ik me niet vergis. Ik zal wel is een keer wat posten met schema's en berekeningen.
De condensator komt uit een kitje die het niet goed deed, het is een flinke 0.22 Farad.